Vi fortsätter att växa så att det knakar!

Nu behöver vi en ny stjärna till vårt uthyrningsteam.

Arbetar du inom service eller administration idag och söker en ny utmaning där du får möjlighet att arbeta i ett familjärt bolag? Söker du en arbetsplats med högt tempo och utveckling? Då kommer du att trivas hos på Parkman. Vi behöver förstärkning i vårt team inom hyresadministration. Parkman är ett personligt parkeringsbolag med lång erfarenhet från etablering och drift av stora och små parkeringsanläggningar.

I denna roll kommer du att ha daglig kontakt med våra kunder och samarbetspartners. Du kommer att ha en viktigt och central i att säkerställa att våra kunder får en hög servicenivå och en smidig hyresadministration. Därför är det viktigt att du är strukturerad och noggrann i ditt arbete och har en förmåga att prioritera och hantera flera olika uppgifter samtidigt.

Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i ett företag som präglas av en stark entreprenörsanda och hög ambitionsnivå. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka och utveckla vår verksamhet samtidigt som du får arbeta tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor. Om du är den vi söker, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansökan:

I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad där ansvarig rekryterare Hanna Wide gärna svarar på dina frågor (hanna.wide@randstad.se). Som en del i urvalsprocessen ingår arbetspsykologiska tester, MAP och Matrigma. Detta gör vi då arbetspsykologiska tester är ett objektivt verktyg som möjliggör kompetensbaserad rekrytering. Vi jobbar med även med löpande urval, ansök därför så snart som möjligt då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

För att lyckas i rollen tror vi att du har:

  • Tidigare arbetat med administration
  • Tidigare arbetat med kundservice
  • Viss ekonomisk förståelse
  • Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
  • Goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande om du även har:

  • Tidigare arbetat med hyresadministration
  • Tidigare arbetat med avtalshantering
  • Erfarenhet av att arbeta i snabbväxande bolag
  • Erfarenhet av fastighetssystem

Ansvarsområden:

  • Daglig dialog med kunder med hög servicenivå
  • Kontakt med fastighetsägare, hyresgäster och myndigheter
  • Administration av avtal och hyresadministration
  • Fakturering- och betalningsunderlag
  • Ansvara för inbetalningar av hyror
  • Övrig administration och support

 

För att söka tjänsten gå in här.