Vi byter till Park46!
Vi vill ge våra kunder bästa förutsättningar för en smidig parkering. Vi har implementerat ett nytt hyressystem som gör att vi byter ut PhonePark mot en smidigare app som heter Park46.
PhonePark avslutas den 1 april 2023. Har du ett avtal sen tidigare kommer avtalet att löpa tiden ut.
Enklare parkering
- Administrera era avtal och parkeringstillstånd själva.
- Minimerar risken för uppsägnings vid utebliven betalning.
- Slipper kontrollavgifter (p-böter) när dragningen på ditt betalkort inte går igenom.
- Avtal med hyresavier.
- Flera fordon på ett konto.
E-post har skickats ut
Du ska ha fått ett mejl från oss på Parkman angående denna förändring. Hyr du en p-plats idag via PhonePark och inte fått något mejl från oss vänligen kontakta oss på:
08-120 305 95. Öppet mellan 08.30-16.30 lunchstängt mellan 12.00-13.00.
info@parkman.nu
Vanliga frågor
- Behöver jag checka in fordonet/starta parkering vid varje parkeringstillfälle?
Parkerar du endast med en bil behöver du bara göra det vid första tillfället. - Hur fungerar det om man har flera bilar/parkörer till en plats?
Behöver du byta bil en dag så stoppar du parkering i appen Park46 och startar parkeringen på nytt och väljer den bilen du önskar. - Jag har ingen smartphone, hur gör jag då?
Du kontaktar oss via info@parkman.nu så hjälper vi dig direkt. - Jag har inte mobilt BankID?
Kontakta oss via info@parkman.nu så hjälper vi dig direkt. - Hur kan jag se mitt nya avtal?
På minparkering.parkman.nu kan du se ditt avtal, dina hyresavier och säga upp ditt avtal. - Vad är det för avtal som jag ska signera?
Du får ett överlåtelseavtal med precis samma villkor som innan. Anledningen till att du får detta avtal är för att du tidigare har hyrt via Parkman i Stockholm AB och nu kommer att hyra via Parkman i Sverige AB. Därför behöver du godkänna att administrationen av ditt avtal nu sköts av Parkman i Sverige AB. Detta avtal skickas ut från no-reply@scrive.se.