Arbeta som Administratör och Service Koordinator hos oss!

21 maj, 2018


Arbeta som Administratör och Service Koordinator hos oss!

10 000 parkeringsplatser är uthyrda till kunder på långtidskontrakt. Vi söker dig som i ett team på tre personer är ytterst ansvarig för våra långtidskunder. I din roll som Administratör och Service Koordinator kommer du dagligen ha kontakt med våra allra viktigaste kunder! I din roll är du våra kunders brandsläckare men du är också med och knyter an nya bolag för långtidsavtal.

Vem vi tror att du är

Vi tror att du är en mix av att vara en fena på administration och är en problemlösare av rang! Du är flexibel som person och har svårt för att inte ta kommandot i nya situationer. Däremot är du prestigelös och principfast i att teamet alltid kommer först. Du brinner för service och gillar att ha många bollar i luften.

Dina kompetenser och bakgrund
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete (2-3 år)
Meriterande att ha arbetat i bokningssystem
Älskar att arbeta med service
Hanterar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift!
God problemlösningsförmåga och beskrivs som en flexibel person
Hanterar Officepaketet och spec Excel utan problem
Vad vi vill erbjuda dig

Vi vill erbjuda dig chansen att bli en del av familjen Parkman. På vårt kontor i Täby i Stockholm arbetar cirka 15 personer, och totalt i företaget är vi 60 anställda. Men vår resa är inte slut – den har bara börjat! Vill du hänga med?

Ansök

Det är vår rekryteringskonsult Stina Koskijev på Infinity HR som ansvarar för rekryteringsprocessen. För frågor om tjänsten eller urvalsprocessen vänligen kontakta henne på stina@infinityhr.se eller 073 391 77 74

Observera att det är kort ansökningstid för tjänsten! Vi önskar att ha din ansökan senast 3 juni, gärna tidigare!

Mer info:
Område Täby
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd

X